fredag den 30. januar 2015

Fælles Fredag: Blobbicure



Denne uges udfordring i Fælles Fredag er noget jeg aldrig har prøvet før, nemlig Blobbicure. Jeg havde faktisk ikke hørt om det før en af de andre tøser foreslog det. Så vidt jeg har fundet frem til, er det en metode, som OhMyGosh Polish lavede sidste år. Hun har lavet en tutorial på youtube, som jeg har kigget på for at lære det til idag. Se den her.

Det er faktisk ikke så svært og man har ikke brug for andet end neglelak til designet.

Jeg har brugt:
Basecoat: Duri Rejuvacote
Baselak: Essence - Black is back
Mørkeblå: H&M - Blue my mind
Lyseblå: Moyou Danmark - lyseblå
Topcoat: Seche Vite
Mat Topcoat: Ciaté -  Mattnificent
Negleoliepen: Mavala - Mavapen

Tip: Jeg kommer altid Seche Vite på før den matte toplak, ellers flyder lakken sammen. Seche er en af de få toplakker, der kan få så mange lag neglelak til at tørre på under 5 minutter. Desuden trækker den ikke i lakkerne.

Husk at kigge forbi de andre i dag og deres version af Blobbicure. Og prøv evt selv at lave din egen.

Sussi


1 kommentarer:

Maria sagde ...

Altså så flotte negle :-) Og en god metode, som jeg bestemt vil prøve af :-)
Fik selv lavet negle med vinduer.
God weekend !

Send en kommentar