onsdag den 4. marts 2015

H&M Nail Polish Pastels


Jeg kan ikke lade være med at kigge forbi H&M's neglelak afdeling når jeg en sjælden gang kommer forbi en af de store butikker i København. En af mine blå yndlings lakker er fra H&M og de kan faktisk godt lave noget godt ind imellem og man kan være heldig at de har tilbud. Sidst faldt jeg over en pakke med 4 små lakker, som faktisk ikke var så små igen. De er på 7ml stk. På pakken stod der Nail Polish Pastels og det var nu ikke så meget de fine pasteller der fangede mit øje, men glitter lakken. Den mindede mig om Sephora's Formula X - Demolition, dog med overvejende blå og grønne glitter stykker. Til gengæld er den fra H&M som passende bare hedder Glitter meget mere flydende og nemmere at påføre end den dyre Demolition fra Sephora.



De andre hedder Blue, Pink og Yellow, ja jeg elsker H&M's opfindsomme navne.

Blue er en helt almindelig blå creme lak. Det er en fin himmelblå farve til foråret.
Glitter er en klar lak med glitter stykker i lyserød og grøn og en fin blå farve i flere størrelser.
Pink er en rosa lak med duochrome shimmer i guld og orange nuancer.
Yellow er en gul pastel lak.

De skal alle bruge 2 lag for at dække. Pakken koster 50 kroner og ser sådan her ud....



Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar