fredag den 3. april 2015

#WeekendOffNailArtChallenge: Mat


Selvom dagens tema er mat, så kunne jeg alligevel ikke lade være med at bruge glitter og shimmer. Den blå lak er en duo chrome shimmer (lilla-blå) fra Essence og den hvide glitter er den lækre Luxe Lace fra Sally Hansen. Jeg har brugt min trofaste ven Mattnificent fra Ciaté. Elsker at glimmer og glitter popper ekstra meget når man kommer en mat toplak på.


Det bliver en lidt kort tekst i dag, da jeg er mega træt og på vej i seng. (ja indlægget er lavet på forhånd).

Sussi

Husk at Jer læsere også kan deltage i denne måneds udfordring. Her er månedens temaer. I kan bruge hashtagget #WeekendOffNailArtChallenge


1 kommentarer:

Unknown sagde ...

Forstår simpelthen ikke hvordan I kan lave så flotte designs, måske er jeg bare for utålmodig :)

www.girlattitudes.com

Send en kommentar