torsdag den 2. april 2015

#WeekendOffNailArtChallenge: Tekstur


Sussi og jeg var en tur i Flensborg for et par uger siden, for at shoppe til vi ikke kunne mere. Vi var i alle de kosmetik forretninger vi kunne støve op på vores vej, men det var i den aller første vi var i, at jeg fandt denne skønhed. Jeg fandt den i dm, som mest af alt minder om en fantastisk Matas. De fører rigtig mange af de lækre og billige mærker som Essence og P2 som denne neglelak er fra. Allerede nu fortryder jeg at jeg ikke købte mere fra det mærke, for det var billigt og de har nogle virkelig flotte produkter. Både Sussi og jeg forelskede os i denne og endte også med at købe den begge to. 
Det er, som billedet også tydeligt afslører en tekstur lak, den har en fantastisk dækkeevne, jeg behøvede kun 2 tynde lag for at farven var præcis som i flasken. Det er altid skønt når man uden problemer kan opnå det som man ser i flasken, ofte er det sværere end man skulle tro. 
Den er ret grynet i sin tekstur og føles lidt som groft sandpapir. Normalt har jeg det lidt anstreng med hvordan tekstur lakkerne føles mod fx mit tøj eller andre ting jeg rører ved, denne lak er ikke nogen undtagelse, men det bliver næsten opvejet af hvor flot jeg synes den er. Det er en rigtig forårs farve, og passer helt perfekt til den lune tid vi forhåbentlig snart går i møde. 
Lakken hedder Blueberry Dots (030) og kan købes hos dm for ikke meget mere end 2€.

- Maja

0 kommentarer:

Send en kommentar