torsdag den 9. juli 2009

Kiwi-kriger


Så har jeg endelig fået mulighed for at prøve at lime nogle frugtskiver på mine negle. Jeg har anskaffet mig en fimo-stang som ligner en kiwi og med et barberblad snittet tynde skiver som jeg har limet på min negl. For at skiverne skal holde bedre har jeg sluttet af med at pensle toplak på hele neglen. Jeg har brugt den toplak vi altid bruger fra seche.
De er vist beregnet til at støbe i acryl-negle, man kan også sagtens fungere på ganske almindelige negle.
Som nævnt har jeg valgt kiwi-skiver, der er ikke noget som kan gøre mig i dårligt humør når mine negle er pyntet med de små frugt skiver. På alle måder er de funky, søde og fantastisk smukke med deres mange små detaljer.
Jeg kan slet ikke vente med at komme til Mallorca og vise min neglekunst frem og måske endda samle at par triks eller to op dernede.

Hasta luego!

-Maja

0 kommentarer:

Send en kommentar