søndag den 2. august 2009

Barry M - Racing Green

Da jeg en dag på arbejdet lidt tidligere på året sammen med en kollega kom til at bestille en masse neglelak, var vi lige et smut forbi Barry M's hjemmeside. http://www.barrym.com/. Jeg havde et manisk øjeblik og bestilte alle deres blå og grønne nuancer inkl Racing Green. Jeg troede at det var en creme lak. Dvs en lak uden glimmer, perlemor osv, men kun farve. Istedet var det en lak med en jelly lak med en smule glimmer men slet ingen dårlig ting. Tværtimod. For Racing Green viste sig at være en super fed farve.

Jeg har skrevet om et par andre af mine Barry M lakker, især creme lakkerne, at de er meget tykke i konsistensen og derfor har haft brug for fortynder. Det er heldigvis ikke tilfældet med denne lak.

Efter første lag man man se neglen igennem og man kan se at lakken har en blå base og først ved andet lag bliver lakken farvemæt og dækker helt med den flotte grønne farve. Den passer nok bedst til efteråret, men vi peppede den lidt op til negledag med nogle guld art stickers og noget glimmer top lak.

Art stickers kan blandt andet købes på netbutikker som feks http://www.aromatique.dk/ som i øjeblikket har udsalg på flere af deres varer.



- Sussi -

0 kommentarer:

Send en kommentar