lørdag den 1. august 2009

Haute Couture - Påfugl

På vores neglelak-dag fandt vi på at lave haute cotoure negle, negle med en lidt større negledekoration end bare neglelakken.


Her har jeg valgt at lime en påfuglefjer fast på neglen, så den bliver lidt mere ekstravagant og glamurøs. Det er på ingen måde noget jeg vil anbefale til hverdagsbrug, den sidder nemlig lidt i vejen hele tiden. Men i anledningen af at jeg er blevet optaget på dyrlægestudiet her til september, synes jeg at påfuglefjeren var meget passende.
Den sorte lak jeg har på under fjeren er af mærket Inglot og er deres sorte, matte lak. Den er så flot, efter 3 lag fremstår den kul-sort på neglen. Grunden til at den er blank på billedet er, at jeg endnu ikke ejer en mat toplak - til min store ærgelse. Da det ville havde gjort looket perfekt.
- Maja

0 kommentarer:

Send en kommentar