fredag den 2. juli 2010

Listen!

Ja, jeg er begyndt at lave en liste over neglelakker jeg skal kigge efter i New York. Jeg er jo neglelak afhængig, så.. det er min undskyldning. Her er den så indtil videre:

Lippmann - Across the universe
Lippmann - All that jazz 3-pack
Essie - Fall 2010 4-pack minis
Nars - Orgasm
Sephora by OPI - Ocean love potion
Sephora by OPI - 212
Sephora - Blue sapphire
Sephora by OPI - Iris I was thinner
Sephora by OPI - Call your mother
Sephora by OPI - Metro chic
Sephora by OPI - Beauty junkie
Sephora - 56
Sephora - Myrtille
Sephora by OPI - Blue Grotto
Sephora - Rosy glow
Sephora - Picnic in the park
Sephora - My favorite jeans
Sephora - Vintage sweater
Sephora - Curacao
Sephora - Teeny bikini
Sephora - Prom night
Illamasqua - Muse
Illamasqua - Milf
Icing - Ocean view
Icing - Lily
Icing - Envy
Sally Hansen - Disco ball
Sally Hansen - Rockstar pink
Sally Hansen - Strobe light
Claire's - dreamcatcher
Claire's -magic
Claire's - mixables
Claire's -  lime shine
Claire's -lulu belle
Claire's -marine blue
Claire's -off to see the wizard
Claire's Mood - happy to earthy
Claire's Mood -calm to wild
Claire's Mood -innocent to daring
Claire's Mood - peaceful to confident
Claire's - Yel
Claire's - Goldmine
Claire's - Technopop
Claire's - Ocean breeze
... pyha.. og det var bare lige dem jeg fandt den anden aften.. jeg håber ikke jeg finder dem alle sammen.. tænk hvis jeg ikke har plads til dem i kufferten.. eller værre.. for mange kilo. Og hvad med alle de sko jeg skal købe? Åh. De fleste af disse lakker koster  5 dollars eller under. Det er jo ikke fair at de i USA har så fede og så billige lakker. Selv Rimmel's lakker er federe derovre. Se her:




Derudover har jeg fundet steder hvor de sælger mærker som; Sinful, Inglot, Milani, Revlon, Essie, Orly, Barielle, CND mm.

Lige til sidst et billede af Lippmann's nye Across the Universe, som er special limited edition. Nam Nam




Sussi

5 kommentarer:

Mette sagde ...

Den der Across the universe er da for lækker. Kan du ikke købe nogle til mig og smide dem i en kuvert - så vejer de ikke i kufferten :-))

Pernille sagde ...

Hej piger..
Ved godt spørgsmålet virker lidt underligt når man lige har set jeres liste, men mine forældre drager også til USA til september og også New York.. Hvilke mærker inden for neglelakker har de derovre og hvilke kan betale sig at købe ?! (F.eks. føres models own it jo i england osv.)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Mette :D Hvis der er plads køber jeg en ekstra til dig :D

Pernille..

Ikke underligt overhovedet.. Laver lige en liste over butikker og hvad man kan købe deri:

Sephora:
Sephora Nail Polish
Sephora by OPI
Nars
Illamasqua
Tarina Tarantino

Wallgreens:
Wet N Wild
Sally Hansen
Revlon
Rimmel
Sinful
Maybelline
Milani
Borghese

Duane Reade:
Essie
Opi
Prevail
mange flere

Nordstrom:
Deborah Lippmann
Essie
MAC
Dior
Shu Uemura
Chanel
Nars
Lancome
Estee Lauder
YSL

Sally Beauty:
China Glaze
Finger Paints
Ultra
Orly

Inglot har deres egen forretning i New York

Dashing Diva har deres egne butikker/saloner

Jeg kigger lige om der er flere når jeg kommer hjem fra arbejde.

Sussi

Pernille sagde ...

Hvor er du bare sød.. tusinde tusinde tak så det bare med at få lavet en liste til de gamle :D

Sanne sagde ...

Ja, jeg er jo osse' lige kommet hjem fra ferie, to uger i mit lille sommerhus på Møn, og gæt hvad jeg købte: neglelak! :D Et Mavala Vice Versa minisæt i rødt, jeg tænkte at rød fransk manicure med rødt glimmer da må være superflot til jul og andre festlige lejligheder. Og så to lyserøde Depend lakker, den ene havde jeg i forvejen og var bange for at løbe tør for (der er jo ikke meget i dem). Den anden skuffer lidt, så meget mere fancy ud i flasken end i virkeligheden - nå, de er jo ikke dyre. :)

Send en kommentar