fredag den 15. april 2011

Asos Mid-Season Sale - neglelak


Jeg var lige en tur forbi Asos.com i går da jeg lavede mit indlæg om mine favorit mærker. Der så jeg, at de har udsalg i øjeblikket og at de også har sat priserne ned på neglelak. Det ville jeg lige dele med jer. Det kunne jo være, at der var nogle der handlede der indimellem.

De har tilbud på Essie, OPI, Nails Inc, Models Own, Barry M, Illamasqua m.fl

Man kan evt få:
Essie - Sew Psyched til 63 kroner
OPI - Ski Teal We Drop til 65 kroner
Barry M - Cobalt Blue til 30 kroner
Illamasqua - Blow til 64 kroner
Models Own - Purple Grey til 48 kroner

 

















Sussi

2 kommentarer:

Camilla sagde ...

Man kan desværre ikke få sendt O.P.I. lakker til Danmark mere :(

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Camilla.. ja det er da for galt. Bare de kan bestemme sig. :( Hmm

Sussi

Send en kommentar