lørdag den 30. april 2011

OPI + Inglot + Nubar


Denne manicure startede egentlig fordi jeg ville teste en af mine Nubar Moodies, men den var så gennemsigtig at det tog 5+ lag at får den til at dække helt, øv. Så jeg prøvede på at finde en rød der lignede lidt, som jeg kunne have under.

På billedet herover har jeg OPI - Bullish on OPI, dog Inglot 724 på tommelfingeren. Jeg er ikke den store fan af knaldrøde lakker, men er vild med de brændte røde farver. OPI'en er en lys brændt rød. Af brændte røde lakker har jeg OPI - London Bridge is Falling Down og Essie's Alligator Purse. Begge super nice!

Inglot lakken er vist 1 ud af 2 rigtig røde lakker jeg har. Den er tættere på basefarven i den Nubar jeg jeg vil teste. Den hedder Nubar Moodies Red/Orange Sparkle og skulle skifte farve, men den skifter ikke farve som f.eks Del Sol's neglelakker. Den reagerer på varme, dvs at det er den del af neglen der ikke sidder fast på fingeren der får en anden farve end den der sidder fast, pga kropsvarmen. Men jeg har dog ikke set den skifte nok farve til at jeg er overbevist. Jeg købte nogle stykker af dem, så lidt skuffet blev jeg da. Så nu bruger jeg dem til "layering", altså til at komme ovenpå andre lakker for effekt.

Jeg synes lidt den minder om jordbær.

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar