fredag den 27. maj 2011

Rainbow Maraton


Dagens look er lavet med disse neglelakker og Gosh - Rainbow. Den elskede flageneglelak som desværre er über svær at få fat i. Men det er spild af tid, at græde over spildt Rainbow lak ;P De lakker jeg har brugt er:

Essie - Lapis of Luxury (3 lag)
Nubar - Hieroglyphys Purple (2 lag)
Inglot - 968 (2 lag)
China Glaze - Recycle (2 lag)
Models Own - Purple Grey (2 lag)

Jeg tog lige et billede af neglene med kun 1 lag af hver neglelak.


Og med 2-3 lag:


Og med Raindbow på.




og med Essie Matte toplak


Sussi

8 kommentarer:

Swååfie sagde ...

På Frederiksberg er Rainbow super nem at få fat på.. Esthetique i Frederiksberg centeret sælger dem til 29 kr (og det har de gjort i lang tid) og der er rimelig mange af dem tilbage.. De har også haft solgt Holographic til den pris, men der har jeg snuppet dem jeg kunne.. hehe

Anonym sagde ...

Hej
Kender I nogen steder hvor man kan købe Rainbow, evt på nettet eller nordjylland ;)

Sanne sagde ...

Jeg er den lykkelige ejer af Rainbow lakken, men har da lidt glemt at bruge den. Tak fordi I mindede mig om det. Rigtig go' weekend til jer begge. :)

Anonym sagde ...

Kan i ikke lave noget mere med konad

Anna sagde ...

Anne-sofie.
Prøv trendsales.dk, der har jeg nogengange set brugere have nogle til salg.

Anonym sagde ...

Er det ikke synd, at putte det der glimmer-noget på?

Anonym sagde ...

Ih altså jeg ville så gerne have den neglelak men bor helt i Næstved og der har de den ikke i matas... er der måske nogle der vil være så sød og købe den for mig i Frederiksberg centeret og sende..jeg skal selvfølgelig nok overføre penge osv.. Håber en venlig sjæl vil hjælpe..

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Anonym.. Vi har stadig et par Rainbow tilbage i vores neglelak udsalg hvis du stadig ikke har fundet den. Du kan bare skrive en mail til salg @ neglenymfer.dk

Sussi

Send en kommentar