onsdag den 29. juni 2011

Models Own - Jade Stone


Denne Models Own neglelak er bare den flotteste forårsgrønne farve. Jeg ved ikke om den ligefrem er jade farvet, men det er derhenad. Den skinner noget så flot i sollys, men den dag jeg tog billederne var det overskyet og der ser den jo heller ikke kedelig ud. Den dækker upåklageligt ved 2 lag. På billederne har jeg også Seche Vite toplak på.


Desværre havde jeg ikke fået fjernet løbsk vat fra neglene, så da jeg havde smurt lakken på, så jeg at det ikke så så pænt ud. Øv, men håber I kan nyde farven trods min glemsomhed.


Til sidst ville jeg lige prøve min mørkegrønne crackle neglelak fra Isadora. Deres crackle lakker hedder Grafitti. De kan købes i Sverige i blandt andet H&M. Models Own kan købes på deres hjemmeside modelsownit.com

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar