onsdag den 6. juli 2011

H&M Summer Nails - smagsprøve.

klik på billederne for at forstørre..

Jeg var med tøserne fra min mødregruppe i Fisketorvet for at se Bad Teacher i baby bio. (sjov film). Og man kan jo ikke gå udenom H&M, især nu når de har udsalg. Jeg faldt så over disse nye Summer Nails mini pakker (og købte 2 sæt, et ekstra til Maja). I år er der en pakke med pasteller og en med lidt mørkere og spændende farver. 
Øverste pakke:
(fra venstre)
Purple - lilla creme neglelak
Pink - pink shimmer neglelak
Metallic Blue - blå glas glitter neglelak
Yellow - gul creme neglelak

Nederste pakke:
(fra venstre)
Coral - lys coral creme neglelak
Yellow - pastel gul creme neglelak
Mint Green - pastel grøn creme neglelak
Light Blue - blå shimmer neglelak

Jeg glæder mig i hvert fald til at prøve dem, så snart jeg får min Shellac af igen. Jeg har købt en flaske Iso-noget i Matas, som jeg vil forsøge mig med på lørdag. Så er det 2 uger siden jeg fik det lavet.

Til sidst lige et billede af min datter Hannah, som snart er 4 måneder (d. 16), fra vores tur i Bon Bon Land i søndags.


3 kommentarer:

MichellesModeslam sagde ...

Hvor er hun dog bare KÆR!

Solensdanserinde sagde ...

Hvor er hun bare sød :D
Min HM har åbenbart ikke fået de lakker endnu, men håber de får dem snart:)

coca sagde ...

De nederste ser super fine ud, håber at finde dem i morgen!
Og ja, sød datter :D

Send en kommentar