onsdag den 31. august 2011

OPI - Mermaid Tears





Sussi har allerede vist jer lakken på en enkelt negl, men jeg synes, at lakken fortjener en fuld manicure. Den fulde manicure får I nu. Jeg er helt vild med lakken. Nogen af jer er måske klar over, at jeg ønsker mig Essie Greenport, og at den fordi den er udgået ikke er til at opdrive, denne lak synes jeg kommer farligt tæt på at være samme farve. Så hvis jeg aldrig skulle få fingre i den, så kan jeg sagtens undvære den efter jeg har fået Mermaid Tears.
På billederne har jeg lagt tre lag af lakken, efter de tre lag dækker den rigtig flot. Jeg har også afsluttet med et enkelt lag toplak (seche vite).

- Maja

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Mermaid Tears må være en af mine yndlingslakke dette år. Jeg synes den er så unik, og den er bare så flot! Og.. så er den jo en del af POTC kollektionen.. så kan det næsten ikke være bedre ;D

Janni sagde ...

Jeg elsker denne farve!
Har godnok ikke opi, men en der ligner meget fra Flormar og det er en af mine ynglings neglelakke.;)

Send en kommentar