mandag den 31. oktober 2011

Depend Cracked Effect - Efterår 2011


Så har jeg fået tid til at skrive lidt om den nye cracked effect kollektion fra Depend, som jeg viste jer billeder af den anden dag. HER
Det gik rigtig godt med at teste den første af lakkerne, men skæbnen ville at min ene negl (ringefingeren) skulle knække til uigenkendelighed, så jeg måtte finde på noget andet. Derfor har jeg kun billeder af den første lak jeg testede på alle fingrene, derefter må I nøjes med at se dem på to fingre, men jeg håber at det går alligevel.


Den sorte har jeg prøvet over en MEGET orange lak fra China Glaze Papaya Punch. Det ærger mig lidt at de desværre ikke når at komme i butikkerne, da det ellers er en rigtig god Halloween manicure, de rigtige farver indgår og så tager det ikke mere end 5 min at lave, så det har alle tid til. Det er klart min ynglings fra denne kollektion, den har nemlig også holografisk glitter, hvilket giver en vildt flot effekt.


Den orange har jeg prøvet over min Revvvloution fra Color Club. Den havde også været oplagt til Halloween, men måske de kan bruges næste år i stedet.


Den blå har jeg prøvet over en creme lak, også fra Depend nr 257, jeg har skrevet om den her. Jeg ville rigtig gerne have prøvet den over en kontrastfarve, men jeg kunne ikke få den til at se rigtig blå ud over den. Den blev mere grønlig. Måske havde jeg for lidt af lakken på, men jeg var lidt ærgerlig over, at jeg ikke fik det til at virke.


Den sølv har jeg prøvet over en blå lak fra Depend nr 254. Den var rigtig flot over den blå lak. Jeg kunne se at den havde lidt shimmer i sig også, desværre var det ikke så tydeligt, som man kunne have håbet. Jeg havde håbet, at det nærmest var en holografisk krakeleringslak, som den sorte. Men tilgengæld dækkede den nemt den blå og holdt sig flot sølv.


Den lilla har jeg prøvet over kontrastfarven gul. Det blev rigtig fedt, og det er helt sikkert en af de bedre kombinationer, jeg har haft med krakeleringslakker. Der var lidt glimmer i den lilla krakeleringslak, hvilket rigtig kom til sin ret, når den var over en creme lak.


Den brune har jeg prøvet over en lilla lak også fra Depend nr  264. De to farver kombineret gør mig rigtig i efterårsstemning, jeg synes at det passer rigtig godt sammen. Jeg tror også at den kunne være flot over en rigtig mørk grøn.

Generelt er jeg rigtig glad for denne kollektion, det var kun den blå, som jeg havde forventet mere af, måske fordi jeg er så vild med blå farver. Men den ville helt sikkert fungere godt over en hvid, men det må blive til vinter at den kombination bliver brugt.

- Maja

4 kommentarer:

Emilie Berg sagde ...

.
Hvad er det nu de der lakke koster, er det ikke 20 kr?
De er virkelige fede, dem med glimmer ;)

MaleneJohannessen sagde ...

åh, hvor er de fede!!!! er vild med den sorte, og den må jeg altså ha' :-D

Unknown sagde ...

Hvor er de seje :) Må ege nogle af dem!

Anonym sagde ...

Har 3 af dem, men når de har stået et stykke tid oplever jeg at de nærmest tørrer ind og blir til store klumper der er umulig at trække over sine negle. Vil prøve ed et par dråber acetone enten dur det ellers må de ud.

Send en kommentar