mandag den 7. november 2011

Dag 7: Inspireret af et billede







Dagens design er inspireret af et billede. Jeg fik en mail hvor jeg blev bedt om at lavet et design inspireret af indianer-mønstre. Hun sendte også et link til nogle billeder, hvor jeg har valgt at lavet designet ud fra dette billede. Jeg har simplificeret det lidt, men jeg håber stadig at det er i stil med billedet :)
Jeg har brugt: Inglot nr 730 (sort) nr 29 (hvid), Depend nr 253 (som base), OPI Paint My Moji-Toes Red!, Chanel nr 469 (brun).

- Maja

6 kommentarer:

Marias Nail Polish Blog sagde ...

Det ser nyyydeligt ud, den Depend 253 som grundfarve er spot on!! Flot, hvad mere kan jeg sige :)

Anonym sagde ...

Er jeg den eneste der har lagt mærke til hagekorsene?

Anonym sagde ...

Hagekorsene er altså gamle soltegn. Så de har i dette tilfælde ikke noget med nazisme at gøre...

Unknown sagde ...

Helt korrekt - hagekors, eller swastika som de hedder, er oprindeligt blot et tegn blandt mange, og er først blevet negativt i forbindelse med nazisternes brug af det.

Synes faktisk det virker rigtig godt med farvespillet - er normalt ikke så meget til den farve, men som baggrund virker det faktisk super godt :)
Forresten, jeg fandt en ny hjemmeside til jeres oversigt: http://luxbeauty.dk/

Laura Lander sagde ...

Super fed blog I har! - Er selv helt tosset med neglelak, og har også et stort udvalg af farver. Er blevet fast læser, da jeg tit mangler noget inspiration til neglene. I har mange skønne ideer! (-:
-Laura Lander

Kig gerne forbi min blog i farten: laura-lander.blogspot.com

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Laura.. helt fin blog du har. Er vild med dine billeder :D

Sussi

Send en kommentar