onsdag den 11. januar 2012

Nubar - Reclaim



Nubar lavede for i 2009 en kollektion med kun grønne lakker. Og skånsom for dine negle ;) Med min nye MakeUp Store Aqua Fix basecoat fik jeg påført denne grønne holo neglelak som smurt. Jeg vil lige vise jer de andre farver i Going Green kollektionen. Jeg købte kun denne ene, desværre.



På billederne er der 2 lag, men ingen toplak. Farven er en mellemgrøn med holo skønhed. Jeg synes faktisk det er synd at sige mere og bare den den tale for sig selv.. Så her kommer lidt flere billeder






Glæder mig til at tage nogle billeder af den til sommer :D

Sussi

5 kommentarer:

M. Hermansen sagde ...

Hvor er den flot!

Emilie Tully sagde ...

Wow er helt tosset med farven. Hvilken toplak er brugt?? :-)
Følg gerne min blog!
//Hendederemilie

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Emilie. Vi bruger begge Seche Vite toplak :D

Sussi

Lykke sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lykke sagde ...

På den danske ebay side, kan man købe lakkerne fra Gong Green serien:)Jeg skal helt sikkert have den du viser her:)

Se bare her:
http://search.eim.ebay.dk/Health%20_%20Beauty/26395-2/?kw=nubar+going+green&el=3&es=1&elc=3&ev=0

Send en kommentar