søndag den 11. marts 2012

Opdatering på gelenegle

Det bliver desværre en kort og billedløs opdatering. Jeg er nemlig i Jylland uden min computer og kamera.
Men, neglene holdt rigtig flot. De var stadig rigtig pæne efter London, men det var som om de havde løsnet sig lidt i kanten. Det gjorde at de kunne pilles af, og det er nok ikke meningen.
Jeg tror, at det var fordi jeg havde lavet dem for tykke, men det var jo også mit første forsøg.
Når jeg skal prøve at lave det igen, vil jeg gøre mig meget umage med at lave dem tynde.
Jeg er nu stadig positiv overfor det, for det holdt sig altså MEGET pænere end almindelig neglelak, der var ingen afskalninger eller skader i neglelakken.

Og til jer, som efterspørger negledesigns, så afhænger mængden af designs med mængden af tid jeg har, og uden at det skal lyde alt for pivet er der ikke særlig meget tid ved siden af studiet og baby ;) men jeg arbejder på det, og håber at jeg snart kan få lavet et par af de designs jeg har planlagt.

- Maja

1 kommentarer:

Christina sagde ...

Jeg har selv købt gelelak, som jeg glæder mig til at prøve. Vil da huske at gøre laget så tyndt som muligt :)

Bliver neglene hårdere af at lave det på? Fremfor almindelig lak.

Christina / frkstubba.blogspot.com

Send en kommentar