søndag den 1. april 2012

3 Års Jubilæum





Jeg kan slet ikke forstå, at det er tre år siden, at Sussi og jeg mødte hinanden og besluttede os for at lave bloggen. Derfor holder vi jubilæums måned, med et spændende (hemmeligt) program, der vil blandt andet komme tutorials, gæsteindlæg fra andre bloggere, giveaways og massevis af designs, så husk endelig at kigge ind forbi hver dag.
Der er sket rigtig meget siden vores første indlæg, men essensen er stadig, at neglelak er en accessories på ligefod med smykker og tasker, og heldigvis virker det til, at rigtig mange danskere har taget det budskab til sig.
Dagens design er vores jubilæums design, og hvad bedre end at lade os selv komme på neglene. Jeg kan godt afsløre, at det ikke er tegnet på, jeg ville gerne have lavet et aftryk, men af en eller anden grund blev det slet ikke godt. I stedet har jeg printet vores billede ud og 'limet' på neglene. Dette er heller ikke optimalt, men jeg vil øve mig lidt i løbet af måneden og se, om jeg ikke kan vende stærkt tilbage i slutningen af måneden med en bedre udgave.

Vi vil gerne sige tusinde tak til alle jer, som følger os og er så søde at lægge kommentarer. Det varmer rigtig meget, og vi værdsætter hver og en. I skal også have tak for alle de mails I sender til os, det er helt overvældende.

I denne måned vil der udover vores indlæg komme en række 'fun facts' i bunden af indlæggene, så I måske kan komme til at lære os bedre at kende.

- Maja

Fun Fact: Vidste I, at da Sussi og Maja for første gang åbnede deres blog, hed den Polish Cravings og var på engelsk, det varede dog kun et par dage, så skiftede den navn til Neglenymfer og sproget skiftede til dansk.

3 kommentarer:

Marias Nail Art sagde ...

Tillykke med jubilæet :)
Man kan også printe billeder ud på water decal papir, som man derefter kan overføre til neglene, det giver måske det resultat, du er ude efter...

Anonym sagde ...

Tillykke med jublæet,"Nymfer". I er bare så søde at følge. Jeg har lært en masse hos jer.
Tillykke endnu en gang.
Hilsen Anoja

Sanne sagde ...

Det er da for sejt med jer selv på neglene! Og 1.000 gange tillykke med jubilæet, jeg håber aldrig I holder op. :)

Send en kommentar