onsdag den 8. august 2012

Fletninger på neglene..


Dagens negle er med en for tiden meget trendy manicure, nemlig den flettede. Det går simpelthen ud på, at man maler med neglelak, så det ser ud som om det er flettet ind i hinanden.

Jeg har valgt de 3 ovenstående lakker. Synes det var lidt svært at finde ud af hvilke jeg skulle bruge. Det er aller første gang jeg prøver dette, eller faktisk anden gang. Jeg havde lige lavet fletningen og så ville jeg komme toplak på, men da man bruger meget neglelak ovenpå hindanden, så var den ikke helt tør inden jeg kom den på, så jeg trak farverne ud i hinanden. Derfor måtte jeg starte helt forfra, så billederne I får her, er fra mit andet forsøg :D Jeg turde dog ikke prøve mig med toplak igen, så I får dem lige uden toplak..


Man kan finde et utal af youtube videoer, som viser hvordan man gør, men det er faktisk ret simpelt. Man starter øverst med at male lidt ned på neglen med den første farver og derefter maler man en streg skiftevis fra den ene side til den anden og tilbage igen.



Jeg har brugt følgende lakker.. H&M - Miss Stone heart (grå), Miss Helen - 122 (rød), Nhu Oh - GS14 (glitter sort).

Jeg tror helt klart, at jeg vil prøve det igen en anden dag.. :D

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar