fredag den 10. august 2012

Glitter Mix

Mine negle er i dag alt andet end kedelige. Var i færd med at lede efter min Lynderella Matter of the heart til et swap og faldt over (ikke bogstaveligt :) min kasse med OPI minier. Havde stadig Isadora Night Flight på fra den anden dag og gad ikke tage det af, så i stedet tog jeg 4 glitter lakker fra Opi og 1 fra Barry M og malede ovenpå.

Det blev faktisk ikke så tosset. Lidt anderledes at have forskellig farvede glitter lakker på, men det ser nu festligt ud. Skulle dog kun på arbejde i dag, men så blev mit humør bare lidt bedre.

De lakker jeg har brugt er:

Lillefinger: Barry M - Silver Cascade (kommer hele tiden til at skrive Barry White hehe)
Ringfinger: opi - moi!
Langemand: opi - warm and fozzie
Pegefinger: opi - absolutely alice
Tommeltot: opi - mad as a hatter

Og nu til billederne ( som desværre altid kommer i bunden når man opdaterer via bloggers app).

Sussi

Ps Maja er stadig ikke ovenpå med hendes håndled og jeg skal arbejde hele dagen imorgen, så vi ses igen på søndag.

Rigtig go lørdag!

2 kommentarer:

Vanilla sagde ...

Vildt sejt !!

Unknown sagde ...

Lige mig :)

Send en kommentar