lørdag den 15. september 2012

Efterårs farver og min nye kjole..



Dagens negle, er faktisk mine negle fra i går. Jeg gjorde noget som jeg ellers aldrig kunne finde på at gøre. Nemlig ordne mine negle i s-toget. Skulle mødes med nogle kolleger til brunch og skulle ud og spise i Tivoli med min mand senere, så jeg måtte bare have noget på mine negle. Jeg havde tasken fyldt med neglelak, topcoat og basecoat, men desværre ingen neglelakfjerner. På min togtur fra Frederikssund til Nørreport nåede jeg at file, komme basecoat, 2 lag på hver negl samt toplak på og fik kun lavet en enkelt rids selvom jeg sad meget uroligt. Men fik reddet den med det måske lidt klamme trick, nemlig at slikke på lakken mens den stadig ikke er helt tør, så kan man rette det meste ud igen. Ja man skal nok ikke gøre det hvis ikke man kan lide smagen af neglelak.. Eller jeg mener øhm.. Jeg kan altså ikke lide den, altså smagen, men ja I ved hvad jeg mener....ik?

Lakkerne er China Glaze Bermuda Breakaway (blå) og Isadora  Femme Fatale, som jeg viste d. 7. august. Min nye kjoler passede bare perfekt til farverne og de er jo også 2 af efterårets trendy farver.

Sussi

1 kommentarer:

Nikoline sagde ...

Gud kan man virkelig slikke på det!? Er det ikke giftigt eller noget?:P

Send en kommentar