søndag den 11. november 2012

Across the univers on Essie






Vi har fået en del henvendelser angående design på neglene, og vi vil rigtig gerne lave designs, når tiden er til det. Lige nu er tiden (i hvert fald hos mig) meget presset, så idag er det kun blevet til en 'simpel' manicure.
Jeg skulle have vist jer noget igår, men jeg nåede det slet ikke efter fødselsdagen, og idag er det i stykker. :-/

Dagens negle består af to lag Essie Lapis of Luxury og over det, har jeg lagt to lag af Deborah Lippmanns Across the universe. Across the universe er en af mine favoritter fra Deborah Lippmann, den har den mest fantastiske blå farve, og er virkelig smuk også ovenpå forskellige lakker. Hvis I har den derhjemme, må I gerne komme med jeres yndlings kombination.
Min er oven på sort, eller oven på sig selv, til den bliver dækkende, så har den er dybde som er få lakker forundt.

- Maja

2 kommentarer:

Mette sagde ...

Det er virkelig en smuk lak... Et af mine bedste lak-køb nogensinde, selvom den var dyr ;)

Guapizimo sagde ...

Jeg har lige lagt Across the universe på mine negle i dag, 3 lag. Det er rigtig flot, men holdt op mod lyset kan jeg godt se at den nok vil fungere bedst med en sort lak under, så det vil jeg helt sikkert prøve næste gang.

Send en kommentar