mandag den 12. november 2012

Matas Mandag - Rimmel Precious Stones

Jeg har været så heldig, at få tilsendt disse 2 nyheder fra Rimmel (sendt fra Mildh Beauty Press/Matas :D) og så passer det lige med at jeg kan lave et Matas Mandag indlæg, som jo er et stykke tid siden. De 2 lakker er ifølge Rimmel "Full Coverage Glitter Color", men efter at have testet den ene af dem på min bare negl (da jeg åbnede pakken), var min tanke at de havde brug for mere end 2 lag og evt en base lak. 



Den første er Ruby Crush og først og fremmest vil jeg lige nævne: "Det ligner da en kopi af Sally Hansen Gem Crush Cha-Ching!" Jeg har Cha-Ching! et sted, så vil da lige teste hvor meget en kopi den er.

Jeg har brugt en base lak til at komme under, for som man måske kan ane i flasken, så er lakken klar i Ruby Crush. Jeg har brugt Red Nail fra H&M og derefter kommet 3 lag Ruby Crush ovenpå. Jeg bryder mig ikke om at man kan se neglen igennem glitter. Jeg synes dog at selvom det er en kopi, så er det en fantastisk glitter lak og den passer rigtigt godt til jul.



Diamond Dust er den anden af de 2 lakker jeg fik lov til at teste denne gang fra Matas. Jeg vidste ikke helt hvilken farve jeg skulle bruge under, så i stedet for bare en sort, så blev det til H&M's You Rock My World som er en sølv holo. Netop for bidrage til den fine holo glitter der er i Diamond Dust lakken. Også her brugte jeg 3 lag ovenpå, så det er altså ikke holo'en fra You Rock My World man kan se igennem, det er faktisk glitteren fra Diamond Dust der bare er så fin.

Disse 2 lakker kan købes i Matas fra uge 48 og året ud til 39.95 kroner.

Sussi

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det glæder mig at se, at vi efterhånden kan købe andet end bare creme lakker rundt omkring i butikkerne :-) Jovel, vi kan jo købe ALT på nettet, men jeg kan nu også godt lide at kunne gå ind i enbutik og se dem med egne øjne og købe :-p

Quyen sagde ...

Årh, den nederste er fin! Den må jeg have fat i :)

Send en kommentar