tirsdag den 13. november 2012

Lålålålååååå FCK!



Nej jeg er ikke FCK fan, men har brug for en ny Marc Jacobs Daisy og den ligger lidt uden for julegavebudget, så vil prøve at blødgøre min meget skønne og smukke mand, som er den bedste far i verden, ved at lave disse FCK negle. :D

De er lavet med 2 lag Inglot hvid og kom et lag Essie Good to go top coat på. Da neglene så var tørre, malede jeg med en pensel og lidt klar lak en efter en de 3 bogstaver og dryssede Flocking Powder på. Jeg tænkte at det var super nemt, men bogstaverne blev lidt ujævne hehe. Man kan desværre ikke rigtigt rette i det, for hvis man kommer mere klar lak ovenpå bliver pulveret hårdt og det er jo det bløde ved pulveret der er det sjove.

Pulveret har jeg købt på ebay.com Den blå lak jeg har på de andre fingre er Essie's Aruba Blue som jeg lige har fået i et swap.

... og gæt hvem der er ved at blive syg? Mig! Ja! øv... Håber det går over inden kl 8 i morgen for der skal jeg et smut med min veninde Ea til Helsingborg og shoppe..

Sussi

1 kommentarer:

Kuchen sagde ...

Håber du får held med at blødgøre manden;) Der er også en parfume jeg desperat ønsker mig i julegave af min kæreste - tror dog ikke noget negledesign vil hjælpe mig:)

Send en kommentar