tirsdag den 21. maj 2013

Anmeldelse: Appeal4 del 2.

Honeysuckle Chok, Pink Sprinkles of Stars, London Grey. 
Her er så anden del af de 6 lakker fra Appeal 4. Se første del her.




Honeysuckle Chok - skønt, at jeg nåede at teste denne lak mens solen var fremme, desværre fanger mit kamera ikke den fantastiske skinnende neon farve den i virkeligheden er. Den er super flot på billederne, men den er bare ekstra fed live :D Som altid har jeg brugt 2 lag og den var super nem at påføre. Jeg har ikke toplak på på billederne.




Pink Sprinkles of Stars - Jeg har både taget et billede i sol (øverst) og skygge (midten). Glitter i klar lak er en fantastisk accessory til neglelak. Lakken er fyldt med lyse multifarvede glitter stykker og den popper ovenpå en frisk farve  som denne her. Jeg er sikker på, at jo mørkere fave, jo mere tydelig bliver glitteren. Her har jeg kun brugt 1 lag og inden toplak og vist oven på Honeysuckle Chok.



London Grey - Denne lak er en lys grå farve, og en klassisk neglelak. Alle bør have sådan en i deres samling. Som de andre lakker jeg har testet fra Appeal4, så er den også nem at påføre og jeg elsker den runde pensel! Her har jeg også lagt 2 lag og der er igen inden toplak på. Desværre var solen væk, da jeg skulle tage billeder af denne lak :(

Samlet anmeldelse:
Som jeg skrev i del 1, så er jeg ret imponeret over kvaliteten af disse lakker fra Appeal4. Jeg ved, at Kirstine med ByK brugte lang tid på, at finde frem til den helt rigtige producent af den neglelak hun ville sætte sit navn på og det samme gælder for neglelakken i Appeal4's flasker. Jeg synes det er fedt, at de går meget op i miljøet og jeg ved, at der er mange forbrugere der også sætter pris på det. Det er et perfekt match og et godt valg til de miljø bevidste neglelakelskere.

Farvevalget er ikke mega stort, men nu er mærket ikke så gammelt og der kommer hele tiden nye farver til og de følger endda temaer osv. Det bliver i hvert fald spændende at følge. Der er dog allerede noget for enhver smag.

Vi siger tak til Kirstine, for at få lov til at teste lakkerne fra Appeal4. Er du interesseret? Så kig forbi Appeal4's hjemmeside her og få fingrene i din egen skønne neglelak!

(lakkerne i dette indlæg er sendt til os til anmeldelse)

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar