onsdag den 12. juni 2013

Test: Vinylux af CND

 

I mandags var jeg til VIP før præmiere i den nye StyleBox butik i Lyngby centret. Jeg skriver et indlæg i morgen om eventet og viser Jer billeder derfra. Vi fik lov til at prøve de forskelligt stylingsmuligheder og jeg valgte naturligvis at prøve der nyeste produkt fra CND, nemlig Vinylux. Det er en lak i familie med Shellac'en, som holder i ca 7 dage. 

Nogle af Fordelene ved Vinylux:
1. De findes i de samme farver som Sjellac'en. 
2. Produktet kan købes af kunder modsat Shellac'en. 
3. Man kan fjerne den selv med acetone holdig neglelakfjerner. 

Produktet egner sig derved til hjemmebrug og da prisen er 125 (i StyleBox), er de ikke dyrere end fx OPI. Man kan også bruge det til supplering af en Shellac behandling. Man kan i salonen få en Shellac manicure, købe den matchende Vinylux lak og når Shellac'en vokser ud inden man får fjernet den, kan man tilføje Vinylux'en udvoksningen. Det er fx smart ved længere ferie osv. 



Førstehåndsindtryk:
Jeg var overrasket over, at man ikke bruger baselak under og da jeg har meget ujævne negle pga at jeg ofte bruger neglelakfjerne og de bliver en anelse tørre, kunne jeg godt have brugt en underlak eller ridgefiller. Som I måske kan se på billeder øverst er der på nogle af neglene en smule bobler i lakken. Det kan også skyldes rester af neglelakfjerner eller rester af olie osv på neglene. 

Det øverste billede tog jeg 5 minutter efter jeg fik det på og billedet herunder er 2 dage senere. 


Der er kommet en lille bitte afskalning på pegefingeren, ellers er der meget minimal tipwear/ slitage på spidserne, så indtil videre er jeg godt tilfreds. Men det ville en god base og toplak også kunne klare. Jeg er spændt på at se hvordan de ser ud om et par dage. 

Susdi

0 kommentarer:

Send en kommentar