mandag den 8. juli 2013

Ciate - Apple and Custard test



Jeg har tidligere brugt denne skønne lak som base i en blomster manicure, hvor den var helt perfekt. 
Idag har jeg valgt at tage den på i al sin enkelthed. Jeg har været på landet i weekenden, så det er først idag at jeg er i nærheden af at have ordentlig internet på min telefon.


Antal lag: 2 lag for at være fuldt dækkende
Farve: støvet-mint-lysegrøn (det er nok sådan jeg bedst kan beskrive farven)
Base: creme
Mening: som jeg gav udtryk for i starten, er det her lige en farve efter mit hoved. Jeg er vild med at den er støvet-mint-lysegrøn, det er helt klart både en forårs og sommerlak, og med lidt simpelt nail art kan den også nemt bruges i starten af efteråret. Den støvede farve gør den meget alsidig og nemt at tilpasse til de forskellige sæsoner. 

Forår: Enten bare som sig selv eller med hvide margueritter, for inspiration se gerne mit indlæg, med en video af hvordan man laver designet. (Er på mobil, men jeg skal nok finde et link fra en computer når det bliver muligt)
Sommer: Igen kan den bruges som sig selv, fx med et lag holografisk toplak på som rigtig kan fange sommersolens stråler. 
Efterår: Her kunne jeg forestille mig at den ville være rigtig flot med et meget mørkebrunt konad-lignende stempel ovenpå, sådan et som fylder hele neglen. 

- Maja

1 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor er den fin :-)

http://mmonicamichela.blogspot.dk/

Send en kommentar