lørdag den 6. juli 2013

Fælles Fredag: Tape.


Så fik jeg endelig Fælles Fredag indlægget klar. 1 dag for sent... men bedre sent end aldrig, ik?

Fredagens tema var Tape og jeg tænkte, igen, at jeg havde lyst til at lave noget med mine tekstur lakker. Som base har jeg lagt 2 lag Essie - Naughty Nautical (dagens før), mest fordi jeg ville nå, at nyde den lidt for sig selv inden der kom noget ovenpå. Jeg købte den i Matas, for et gavekort jeg havde fået til min fødselsdag... ellers køber jeg MEGET sjældent neglelak til fuld pris i danske butikker..

Til at lave mønstret har jeg brugt nogle klistermærker som jeg købte på ebay.com i en pakke med 10 forskellige fransk manicure klistermærker i forskellige former. Denne jeg har brugt var med lige kanter. Til at komme lakken på, har jeg brugt en øjenskygge applikator (dem med en lille svamp for enden) og duppet lakken på. Det var nemt nok at få pænt fordi det var en tekstur lak. Tror ikke det havde gået med en alm neglelak.

Lakken jeg har duppet ovenpå, er Ofcoarse! fra China Glaze's Texture kollektion. Den har jeg købt på ebay.com sammen med Bump & Grind (som jeg nu har på tåneglene)..

Næste uges tema i Fælles Fredag er lidt mere udfordrende, nemlig inspireret af et maleri, billede eller foto. Jeg har dog nogle ideer, men det bliver nok lidt svært.

Hvis I vil se nogle af de andre tøsers Tape manicurer, så klik nedenunder her på deres link..


0 kommentarer:

Send en kommentar