tirsdag den 20. august 2013

Anmeldelse: Sally Hansen - Fuzzy Coat - Fuzz-Sea


Dagens negle er med Sally Hansen's Fuzzy Coat. Denne jeg tester i dag hedder Fuzz-Sea. Vi fik 2 til test fra Matas og Maja fik Peach Fuzz en gul og orange udgave.

Fuzzy Coat er 2 farver bar glitter i klar lak. De er ment som glitter toplak, men kan som andre glitter toplakker bruges til fx Jelly Sandwiches og Accent negle. Der findes 6 forskellige farvekombinationer. (dog 8 i USA). Lakkerne lanceres i Matas fra uge 37 og kommer til at koste 89,95. Kollektionen er en limited edition som betyder at de ikke bliver en del af det faste udvalg og kun kan købes i en periode. Så vil du have fingrene i dem, så må du afsted til Matas..

Test:
Jeg har valgt at bruge Essie - Butler Please under som base, for selvom glitteret dækker flot, så er det svært at få den helt ud til kanten. Man kan dog vælge en farve der ligger tættere på en af de to. Fuzz-Sea er en kombination af blå og gul og på billederne har jeg kommet 2 lag på. Sally Hansen anbefaler 2-3 lag. Jeg har ikke før været vild med bar glitteren, da jeg synes det ser en anelse for sjovt ud. Prøvede og solgte OPI's Save Me fra Nicki Minaj kollektionen, som jeg ikke kunne lide.

Jeg må dog indrømme, at da jeg smed noget mat toplak på, så farverne poppede mere markant frem i glitteret, så var jeg faktisk ok glad for looket. Mat toplak gør bare noget helt unikt ved glitter.

Lakken er dog helt nem at påføre og der er masser af glitter i og man skal ikke jagte den rundt i flasken for at få den op. Dog vil jeg anbefale at man dupper første lag på, så glitter stykkerne kommer på i forskellige retninger, ellers kommer det til at ligne at man har børstet hårene.

Jeg tror lige, at jeg skal kigge på de andre farver når de kommer i butikkerne og måske snuppe et par mere, nu når jeg kan lide looket med mat toplak på.

I får lige et billede mere med den matte toplak på (som er Essie - Matte About You).


Sussi

(produktet er tilsendt til anmeldelse)

1 kommentarer:

MichellesModeslam sagde ...

Ej havde da aldrig tænkt på at putte en matte top coat på. Det skal da prøves! Jeg har selv en ala den her fra Sally Hansen, dog fra Ciate. :) Tak for ideen.

Send en kommentar