fredag den 16. august 2013

Fælles Fredag: Chevron



Åh nej jeg har helt glemt at opdatere i dag. Jeg havde taget billeder igår men glemte alt mit i pakkeriet. Er på weekendtur.  Jeg har endelig fået tid til, at lave et rigtigt indlæg til jer med fredagens udfordring: Chevron. Jeg prøvede først med klistermærker og tape men det blev ikke særligt godt. I stedet måtte jeg frem med penslerne og male i hånden. Det er ellers ikke min stærke side. 

Jeg blev inspireret af et mønster jeg så på google image search hvor der var hvide mellemrum. (se sidste billede øverst)

Jeg har brugt:
Essie - First Timer (base)
H&M - gul og hvid 
Barry M - Bright Purple 
Poshé top lak

Blev faktisk tilfreds med resultatet. 

Jeg beklager at der ikke er links til de andre bloggere, men kan ikke komme koden ind mår jeg skriver fra blogger appen.  Har også fået lagt inlinkz koden op, så man nemmere kan komme hen til de andres indlæg.

Sussi


0 kommentarer:

Send en kommentar