fredag den 24. januar 2014

Fælles Fredag: Musik

Inspireret af teksten fra Björk's Headphones.

Kender I det? Man har en ide i hovedet, men det bliver ikke som man forventede.

Det var Maja der skulle ha lavet dagens Fælles Fredag indlæg, men hun er efter en hård uge smuttet til Lalandia med familien, så jeg sagde ja til at lave noget i stedet.

Min inspiration er fra en af mit absolut yndlings musik numre med min absolut favorit kunstner. Björk. Hun var den første (udover Johnny Depp) jeg blev kæmpe fan af og har været det lige siden jeg hørte hende i The Sugarcubes tilbage i starten af 90'erne. Nummeret jeg har valgt er Headphones og jeg elsker at lytte til det om morgenen i toget. Det er gudesmukt og hendes stemme er blød og gir en et kæmpe kram.



Jeg har brugt følgende:
Basecoat: Sally Hansen
Baselak: Misa  Dirty Sexy Money
Glitter toplak: H&M - Black/white glitter
Nail art pen: Inglot sort
Topcoat: Seche Vite

Jeg har desuden brugt et dotting tool til prikkerne i noderne.

Desværre havde jeg minus tålmodighed og desværre resulterede det i at toplakken trak lidt i designet. Øvøv.

Sussi

Husk at kigge hvad de andre tøser i Fælles Fredag har fundet på i dag.




0 kommentarer:

Send en kommentar