onsdag den 22. januar 2014

Vandfald - påske/forårs farver





Her har jeg lavet en lidt mere forår-agtig/påske manicure med udgangspunkt i vandfald teknikken. Først har jeg lagt en lysegul lak på, og dernæst valgt en rød, lyseblå og lysegrøn lak til at lave vandfaldet med. 
Vandfaldslinierne er lavet med en nail art pensel med en lang pensel, for at få de pæneste linier. Da jeg var færdig med at lave linerne, lagde jeg et lag af min hjemmelavede holografiske toplak på. Jeg synes at det er så fint sådan som den får hele manicuren til at glimte når (det sjældne) sollys rammer det.

- Maja


Jeg så, da jeg satte mig for at lægge billerne ind, at der var et hår i manicuren. Det er simpelthen så træls når man opdager det for sent. Jeg må prøve at være lidt mere omhyggelig når jeg kigger mine negle igennem, inden fotografering.

0 kommentarer:

Send en kommentar