lørdag den 1. februar 2014

Fælles Fredag: Noget om mig..



Ups det blev vist et lørdags indlæg!

I dag er emnet "Noget om mig" og i den anledning har jeg måtte tænke pænt længe (faktisk hele ugen) på hvad jeg skulle finde på. Normalt finder jeg på ret hurtigt, men ikke denne gang. Først havde jeg i tankerne, at skrive lidt om min store passion for film og lidt om den film quiz jeg går til en gang om måneden (og har gjort i omkring 10 år). Men så kom jeg frem til, at jeg da ville dele historien om hvorfor jeg begyndte at interessere mig for neglelak.

Det var i sommeren 2008, jeg var lige startet på nyt arbejde og skulle efter 1 måned på ferie med min mand (dengang kæreste). Vi skulle 5 uger til USA, hvor vi skulle starte i New York, leje en bil og køre tværs over (zigzag) og ende i Los Angeles. Vi tog en masse billeder og skrev en dagbog som man faktisk kan læse her. (desværre er der i øjeblikket fejl på billederne :( )



Anyway.. vi var jo de første 5 dage i New York og jeg var naturligvis inde i hver og en af de 10+ Sephora butikker vi kom forbi, og jeg endte med at have en hulens masse neglelak med hjem.

Da jeg kom hjem igen spurgte min kollega mig om jeg havde købt nogle Essie lakker med hjem og måtte sige nej. Vi besluttede os for at bestille hjem fra Essie.com og svor at vi næste gang var i New York ville købe alt i Sephora. Vi tog afsted igen i sommeren 2010 (mig og kæresten og jeg var ca 1 måned gravid med Hannah og det var den eneste uge i min graviditet at jeg havde kvalme!! Typisk!) Men det skulle ikke holde mig fra at købe 36 lakker med hjem. Godt jeg var forberedt og havde taget bobbleplast og tape med i kufferten!

Derfor er dagens negle lavet med negle stickers fra Sephora for at mindes mit første indkøb af neglelak. Og starten på min store passion. Bloggen startede i foråret 2009 da Maja startede på mit arbejde og vi fandt ud af, at i begge havde denne store passion.

Sussi

Husk at kigge forbi de andre tøser og se hvad de har skrevet om dem selv.



0 kommentarer:

Send en kommentar