søndag den 2. februar 2014

Søndags Spam: Models Own


I anledning af, at Models Own holder udsalg har jeg fundet de lakker frem af Models Own, jeg har testet på bloggen. Jeg ville gerne have et par stykker, men man skal købe for 25 pund (før man bruger koden og så ender man på 12,5 pund for 5 lakker - det er OK billigt). Deres nye Hyper Gel lakker er to die for!

Her er så de Models Own lakker fra min samling...


Aqua Violet fra Beetlejuice kollektionen. Lækker duochrome lak from skifter fra lilla til blå.


Concrete Mixer er en nude creme lak der passer perfekt til min hudfarve.


Emerald Green er også fra Beetlejuice kollektionen, den skifter dog ikke rigtigt farve men er en flot glitter lak.


Golden Green fra Beetlejuice kollektionen skifter fra gylden til grøn.


Grace Green er en støvet grøn lak, som er en af mine absolutte favoritter fra Models Own.


Jade Stone er en super lækker skinnende grøn pastel.


Lime Green har den særlige egenskab at den ligner det grønne lege snot hehe.


Pinky Brown er endnu en af duochrome lakkerne fra Beetlejuice kollektionen. Denne har et fantastisk skær.


Purple Grey er min aller yndlings neglelak fra Models Own. En støvet mørke lilla - mums. Perefekt at påføre.


Purple Blue er igen en af lakkerne fra Beetlejuice kollektionen og denne er klart min favorit af dem alle. 


Silver Spangle er en glitter lak i klar base og påfører man nok lag, ligner det en diskokugle.


Slate Green er en støvet tyrkis creme lak, som jeg elsker at bruge om efteråret.

Husk at tilbuddet hos Models Own gælder frem til d. 4/2, og så længe lager haves, så skynd Jer forbi.


Rigtig God Søndag!

Sussi

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Shipping koster så mere end 5 neglelakker... Så ryger det smarte og billige ligesom :(

Louise sagde ...

Ja, £15 i porto er bare tarveligt...

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Ja fy føj da. Sikke en skam.

Sussi

SANNE sagde ...

Beetle Juice lakkerne er bare SÅ smukke, og jeg har også alle dem du viser. Det er faktisk de lakker jeg oftest vender tilbage til. :)

Aris Kuckovic sagde ...

DanCosmetic fører Models Own nu :D
Har købt til min kæreste via dem, og hun er utrolig glad for det!
De har de i hvert fald til billige penge!

Sussi Lindebjerg Malek sagde ...

Aris.. Ja det er rigtigt. Vi har også lavet flere indlæg med denne nyhed samt en konkurrence i samarbejde med Dancosmetic.

Sussi

Send en kommentar