onsdag den 23. april 2014

Korte Leopard Negle


Påsken har været rigtig hård ved neglene, vi har været i haven næsten hver dag, og det har resulteret i nogle knækkede negle her og der, så idag tog jeg og klippede alle mine negle helt korte. Så må jeg få dem plejet lidt ekstra så de kan vokse sig stærke og lange. 
Jeg bryder mig normalt ikke om at have korte negle, så jeg tænkte, at jeg hellere med det samme måtte lave et design som gjorde det knapt så slemt. Jeg sad længe og tænkte på hvilke design jeg havde lyst til at lave, men hver gang jeg kom i tanke om noget, kom jeg med det samme til at tænke på, hvor meget flottere netop det design ville være på lange negle. Sådan blev mange ideer skrottet, men til sidst kom jeg på leopard neglene, som jeg fik overbevist min hjerne om, var fine på korte negle også. 
Jeg blev bestemt ikke skuffet, og når jeg kigger ned, føler jeg mig ikke længere helt håbløst umoderne eller ufeminin. Desuden er designet super nemt at lave, så det kan rent faktisk laves på begge hænder uden de store problemer. 

Forresten har jeg en kat som hver gang jeg taget neglelak på, altid lige skal hen og smnuse til det, og hver gang synes den at det er en forfærdelig lugt, men den skal lige hen og snuse. Andre med fjollede dyr?

- Maja

0 kommentarer:

Send en kommentar