mandag den 19. maj 2014

Sally Hansen: 3 for 2


I denne uge og næste uge med har Matas tilbud på Sally Hansens neglelak og Nail polish strips. Man kan vælge 3 og betale for 2 (man får den billigste gratis).  Jeg har fået nogle lækre sommer nyheder ind af døren, som jeg vil vise Jer i dag.


A Wink of Pink er ved første øjekast bare en lys creme hvid, men kommer man tættere på, ser man et svagt lyserødt skær samt en fin shimmer. På billedet til højre kan man bedst se shimmeren. Shimmeren får lakken til at se ekstra skinnende ud og jeg elsker, at den dækker så godt ved kun 2 lag. Det er ikke altid nemt med sådan en lys neglelak. Shimmeren gør også, at lakken ikke giver så mange helligdage som en normal creme lak. (ingen toplak)


Mojito er min favorit af de 3, jeg er og bliver bare fan af de grønne lakker. Det er også den farve der er flest af i samlingen. Mojito er den skønneste sommer grønne creme lak. Og som alle andre af Sally Hansens Salon lakker, så glider den på som smør. Penslen i denne var dog en smule drillesyg, men fik den afrettet. Jeg har kommet 2 lag på. (ingen toplak)


Lady Lavender er en lys lilla med shimmer. Den var en drøm at påføre og så ser den utrolig smuk ud i solskin. Shimmeren kommer virkelig til sin ret, så må vi bare håbe at regnen snart forsvinder igen. Denne lak minder mig nok allermest om sommer, blomster og solskin af de 3 lakker. Jeg har brugt 2 lag igen. (ingen toplak)

Jeg har tit skrevet i indlæg, at jeg har brugt Sally Hansens base og da jeg havde disse fremme den anden dag, tænkte jeg, at jeg lige ville tage et billede af den til Jer. Den er dog en anelse slidt, og nej det er ikke neglelak på fronten, men slidtage.


Husk at kigge forbi din lokale Matas og se de lækre lakker og Nail polish strips på tilbud!


Inden længe skal jeg igen prøve de bedste Nail polish strips på markedet, nemlig disse ovenover. Jeg skal prøve en af de nye Mani Inversée.

Sussi

(produkterne i indlægget er tilsendt til anmeldelse, men meningerne er mine egne)

1 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ihh hvor kunne jeg godt finde på at købe et par stykker.. Også selvom jeg et par gange har oplevet at de var lidt tynde i konsistensen :-/ <3

www.nelliescloset.blogspot.com

Send en kommentar