fredag den 29. august 2014

Fælles Fredag - Jorden Rundt


Denne uges fælles fredag tema var "Jorden Rundt", emnet som sådan er jo rigtig frit og jeg glæder mig til at se hvad de andre har fundet på, min første tanke var at lave forskellige flag fra de lande jeg har besøgt på min sommerferie, men jeg følte ikke, at jeg helt havde tiden som det kræver at få linierne helt lige, og så lignede flagene lidt for meget hinanden.


Så det endte med at blive min anden ide, som var at lave små udklip af verdenskortet på mine fingernegle. Jeg lagt en base af 2 lag Essie Aruba Blue, jeg synes, det er en fantastisk farve til havet. Man kunne sagtens have lavet flere effekter i havet, og evt lavet det lysere i de lavere vande. 
På neglene har jeg tegnet, Norden, Grønland, Australien og Nord Amerika, så kan I selv regne ud hvilke der er på hvilke negle. Landene er malet med akryl maling, jeg har blandet en lys og en mørk grøn og brugt hvid til Grønland. Det var utrolig simpelt at lave og det tog maks 15 min at lave en hånd. 

- Maja

0 kommentarer:

Send en kommentar