mandag den 1. september 2014

Primark - falske negle


I anledning af at jeg har været en tur i London i weekenden og shoppe (også neglelak) og er træt efter en 10 timers vagt i dag, så har jeg lavet dette indlæg på forhånd (i tirsdags). Dog kan jeg vise Jer lidt indkøb fra min ferie i Berlin, som nu også har en Primark (på Alexander Platz), nemlig disse 1.5 euro stykket falske negle i fancy mønstre. Jeg har ikke prøvet dem rigtigt endnu, for da jeg skulle teste dem opdagede jeg, at de ikke passede til mine negle. Altså de er skam fine nok i størrelsen, mine negle på tommelfingrene er åbenbart for lange, så de stikker ud under de falske negle. Det ser ikke så godt ud. Så jeg tror jeg gemmer dem, til næste gang mine negle er knækkede. I får da lige lidt billeder af dem alligevel...


Jeg synes altså at de er fint lange til de 4 andre negle, men lige tommelfinger neglen passer bare slet ikke. Og så lange synes jeg altså ikke mine tommel finger negle mine er i forhold til de andre. Men falske negle til under 10 kroner, er da helt vanvittigt. Så kan man da ikke brokke sig.. :P


Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar