tirsdag den 28. december 2010

Pacman


Dagens negle er inspireret af det gamle og kendte spil Pacman. Jeg har tit spillet det, da jeg var yngre, og det er i hvert fald ikke et spil, man bliver for gammel til.
Til dette design har jeg næsten kun brugt lakker fra mærket Inglot, det var egentlig ikke min mening, men sådan endte det :)
Først har jeg lagt en base med to lag af min sorte Inglot nummer 730. Den gule er også fra Inglot og er nummer 943. Det blå spøgelse er lavet med Inglot nummer 970, lakken er en del af Inglots pastel-kollektion.
Det lyserøde spøgelse er lavet med OPI Thats Hot! Pink, til sidst er der de små orange 'prikker', de er lavet med China Glaze Peachy Keen.
Hele designet er lavet med min pensel, det eneste jeg ikke har brugt den til, er basen, hvor jeg bare har brugt den pensel, som er i lakken ;)


- Maja

3 kommentarer:

Jette Fromm sagde ...

Rigtig fedt design, som altid! Savner måske et kirsebær, men man har kun 5 negle på hver hånd ;)

Anonym sagde ...

Flot design. ;)
Jeg har også lavet pacman design engang, det var dog kun på 3 af neglene. (:

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Jette: Du har helt ret, designet kunne faktisk godt have brugt et kirsebær :)

Anonym: Tak skal du have :)

Mvh Maja

Send en kommentar