onsdag den 10. december 2014

Lilla lak med effekt og mønster.


Ja, rigtig fin titel på dagens indlæg. Meget ide forladt og træt er jeg i dag, men jeg vil alligevel vise hvad jeg har lavet.

Jeg har brugt OPI - Do you have this color in Stock-holm? en smuk smuk smuk lilla lak fra den nyere Nordic kollektion, som i øjeblikket kan fås i Rema1000 butikker rundt om i landet til 59,- stk (nogle steder fås de billigere endda). Oven på OPI'en har jeg kommet et lag af min favorit top lak, CND - Sapphire Sparkle. (se et andet indlæg med den lækre toplak her). Efter jeg selvfølgelig havde taget et par billeder af kombinationen af de to fandt jeg min Ciaté Mattnificent mat top lak frem, for ingen mani uden en mat toplak, vel?

Her er resultatet:

Uden den matte top lak
Med den matte top lak
Den skarpe læser har måske lagt mærke til, at jeg bruger min højre hånd i dag, hvilket er yderst sjældent, men jeg har knækket en negl på venstre og det er meget langt nede, av av.

Jeg er lidt ked af, at kameraet ikke fanger den lækre lilla farve som OPI'en har og gør den mere blå, men sådan er det med lilla neglelak.

Jeg fandt lige en af mine Moyou London plader frem, for at give mani'en lidt ekstra. Jeg bruger mine plader alt for lidt. Det skal helt klart være et af mine nytårs fortsæt.


Jeg har brugt følgende til det sidste look:


Stamper og skraber har jeg  købt på ebay.com klik her

Konad stamping neglelak har jeg fået i gave, men kan købes hos NailMania her.

Moyou London pladen kan købes hos Moyou London her. (Kan varmt anbefale deres plader, også hvis du er nybegynder)

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar